Vraćanje u radnu rutinu: Kako da podignete energiju poslije godišnjeg odmora

Dosta je načina koji će vam vratiti energiju i osmijeh na lice i tako povratak na radno mjesto učiniti ugodnim. Probajte s jutarnjom gimnastikom ili spuštanjem niz stepenice.

Povratak na posao nakon godišnjeg odmora zahtijeva vraćanje u radnu rutinu, s mnogo elana i energije, a vi ste svjesni da vam svega toga mnogo nedostaje.

Postoji nekoliko načina koji će vam vratiti energiju i osmijeh na lice i tako povratak na radno mjesto učiniti ugodnim.

Jutarnja gimnastika

Većina ljudi osjeća se ispunjeno energijom nakon jutarnje gimnastike. Ako nemate vremena za trčanje, ne brinite, jer će i desetominutna jutarnja vježba biti dovoljna da se pokrenete. Ako vam ponestane eneregije tokom dana, prošetajte do marketa ili se nekoliko puta popnite i spustite stepenicama.

Koristite začine u jelu

Začini bude čula, pa samim time podižu i energiju. Cimet regulira razinu šećera u krvi, čime čuva našu energiju, kim povećava razinu željeza, čiji manjak u organizmu može uzrokovati umor, a začinite li svoja jela kurkumom, ojačat ćete imunološki sistem i napuniti se energijom.

Smijeh nakon buđenja

Gledanje televizije neposredno nakon buđenja, podići će vam energiju. Humoristične serije su dobrodošle, a ne bi bilo loše i da pročitate neki vic ili pregledate neki smiješni videoklip. Slušanje muzike također će vas oraspoložiti, pa bi bilo dobro da pustite svoju omiljenu top listu pjesama i uživate dok se spremate za posao.

Pijte dosta vode

Unošenje dovoljno vode jedan je od načina na koji pomaže kod iscrpljenosti. Osim toga, tijelu će dobro doći i voće i povrće, posebno ono koje sadrži velike količine vode. Iako ljudi to često zaboravljaju, tečnost je izuzetno bitna za energiju, stoga je uzimajte u dovoljnim količinama i osjećat ćete se bolje, poletnije i snažnije.

Pravilno dišite

Stres i neznanje o zdravom disanju samo su neki od razloga zašto vazduh ne prolazi kroz naša pluća kako bi trebalo. Mnogi ljudi dišu tako da vazduh uzimaju iz dijela na sredini grudnoga koša. Takvo disanje plućima dovodi samo malu količinu vazduha. To je tzv. plitko disanje. Međutim, kada dišete kroz dijafragmu, podiže se stomak i vazduh prolazi do pluća pa ih u potpunosti ispunjava. Disanje kroz stomak najjednostavniji je način pomoću kojeg odmah podižete nivo energije, a izvodljivo je na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme.

Okružite se crvenom

Gledanje u plavetnilo umiruje, a gledanje u nešto crveno pokreće tijelo i vraća energiju. Ako vam pogled na poslu skrene na nešto crveno, vaši mišići će se kretati brže i radit ćete više.

(Faktor.ba)

Related posts