Škola u engleskom gradu zabranila domaću zadaću

Srednja škola u Essexu odlučila se na prilično kontroverzan i revolucionaran korak – zabraniti domaću zadaću kako bi svojim učiteljima omogućili više vremena za planiranje nastave.

Škola Phillip Morant u britanskom gradu Colchesteru sada potiče svoje učenike da sami na web stranici škole odabiru dodatni sadržaj za učenje, i to onaj koji ih zanima, dok je profesorima zabranjeno da im daju zadaću.

U pismu koje je poslano roditeljima stoji da će novi sistem omogućiti učenicima da razviju “veću odgovornost prema vlasitom obrazovanju”.

“Mijenjamo svoj pristup domaćoj zadaći i odmičemo se od tradicionalnog načina prema jednom puno samostalnijem modelu. Od učenika se očekuje da odabiru prikladne zadatke na temelju vodstva učitelja, vlastitih ciljeva i interesa”, stoji u pismu.
“Želimo raditi u skladu s individualnim potrebama učenika”

Catherine Hutley, ravnateljica škole koju pohađa 1650 učenika, rekla je za Daily Gazette da je očekivala da će novi sistem mnogi proglasiti kontroverznim, ali sigurna je da će učenici njime puno dobiti.

“Posao učitelja je nemoguć. U danu nema dovoljno sati da učitelj podučava, daje domaću zadaću, ocijenjuje zadaću i planira predavanja. Mi imamo najposvećenije i najpredanije profesorsko osoblje koje možete zamisliti.

Rade svaki bogomdani sat, ali planiranje nastave se često u svemu tome izgubi. Želimo da to bude prioritet broj 1 – da učitelji mogu planirati prema individualnim potrebama učenika i biti u tijeku s njihovim napretkom na dnevnoj bazi”, kaže Hutley.

Direktorica je, piše Business Insider, naglasila da će odsad zadaća biti dio nastave, a da će zadaci na web stranici škole poticati učenike na samostalno učenje. Učenike koji će ih rješavati će se nagrađivati.

Related posts