Platili hotel 1.200 eura, a završili u smradu i prljavštini

Poznata srpska blogerica Ivana Radovanović užasnuta smještajem u hotelu City Center na grčkom Rodosu gdje ljetuje u aranžmanu turističke agencije ‘Odeon Travel’ iz Beograda požalila se medijima poslavši im fotografije oronule sobe koja je nimalo nalik onoj kakvom se prikazuje na internetu, piše Telegraf.rs.

Ivana kaže kako je upravo na temelju fotografija izabrala ovaj hotel, ali tvrdi da slike nisu bile realne i da je pravi apartman izuzetno prljav i neugledan.

– Djevojci zaposlenoj u agenciji, koja nam je i pomogla da izaberemo smještaj, naglasili smo da nam izgled sobe nije važan, ali da nam je čistoća kupaonice izuzetno bitna. Prije svega zbog toga što imam osjetljivo lice i na najmanji znak prljavštine ono bukne – počela je priču Ivana koja je na Rodos doputovala 23. jula.

Nakon što su stigli na Rodos i nakon što su se smjestili u hotel, dočekao ih je, prema njenim riječima, pravi šok.

– Kupaonica je bila prljavija nego ona javna na Željezničkoj stanici u Beogradu. Šokirani smo pozvali agenta koji nam na fin način kaže da smo previše očekivali od hotela sa tri zvjezdice. Kad smo mu rekli da su slike bile drugačije, on nas je pitao zbog čega vjerujemo slikama na internetu – prepričava nemili događaj blogerica i dodaje:

– Bili smo uporni da nas premjeste, i prebacili su nas u drugu sobu s identičnim stanjem kupaonice. Prljavo i neoprano, tim riječima bih opisala smještaj – rekla je.

Ivana i njen dečko tvrde kako su u agenciji odmah nakon njihova poziva skinuli fotografije kupaonice i lijepih soba u City Center hotelu i postavili neke stare slike.

– Njihov agent nam je rekao da njima ‘ne pada na pamet da nas prebace u drugi hotel jer smo platili ovaj – navodi Ivana koja tvrdi da je dobila infekciju na licu zbog izuzetno prljavog smještaja, piše Telegraf.rs.

Odgovor agencije

Ekipa Telegrafa kontaktirala je turističku agenciju Odeon iz Beograda, koji su im na upit odgovorili mailom:

”(…) Potpisan je ugovor o putovanju za hotel City Center 3*, standard soba, na bazi usluge noćenje/doručak koji se vidi iz vašeg priloga.

Nakon ulaska u hotel 23.07. u poslijepodnevnim satima, putnici su se obratili našem predstavniku na destinaciji jer nisu bili zadovoljni dobivenom sobom. Predstavnik je odmah odreagirao i putnici su istog dana premješteni u drugu sobu. Predstavnik je dobio informaciju od putnika da je ova soba bolja od prve, ali oni su i dalje su bili nezadovoljni.

Nakon ponovne reakcije i angažiranja predstavnika, stranke 25.07. dobivaju superior sobu, bez bilo kakve doplate, a koja pripada kategoriji najboljih soba u hotelu.

(…)

Vjerujemo da je nastali problem riješen na najbolji mogući način, s obzirom da su klijenti smješteni u sobu više kategorije u odnosu na prvobitno rezerviranu i to, ponavljamo, bez ikakve doplate.’

Related posts