Pilot kriv za pad aviona: Zbog ovog nevjerovatnog razloga u smrt odveo još 70 osoba

Brazilska televizija Globo u današnjoj emisiji “Jornal Hoje”, otkrila je pravi razlog pada aviona nedaleko od Medellina u Kolumbiji, u kojem je stradala 71 osoba, uključujući igrače brazilskog tima Chapecoense, uključujući igrače, menadžere i novinare.

Prema njihovom izvoru, a u emisiji je prikazan i plan leta koji je imao pilot Miguel Quiroga, koji je komandovao avion „Lamija“, u kojem se navodi da je upravo on napravio kardinalnu pogrešku zbog kojeg je avion ostao bez goriva.

Prema tom dokumentu ekipa je kasnila s dolaskom iz brazilskog Sao Paola u bolivijski Santa Cruz de la Sierru te je Quiroga otkazao planirano stajanje na aerodromu u Cobiji, gdje je trebalo biti dotočeno gorivo.

Opseg leta aviona kompanije „Lamija“ je 3.000 kilometara, malo više od 2.985 kilometara koliko ima od Santa Cruz de la Sierra do Medellina, gdje su igrači Chapecoensea trebali igrati finalnu utakmicu Copa Sudamericane protiv kolumbijskog Nationala.

Zbog toliko dugog puta, avion je trebao dotankovati gorivo. Bile su dvije mogućnosti – dosuti gorivo u Cobiji, u sjevernoj Boliviji ili u Bogoti.

U vrijeme leta bolivijski grad Cobija nije bio u mogućnosti isporučiti gorivo, jer aerodrom ne radi noću.

Pilot Quiroga je odlučio na direktan let u Medellin i na kraju se pokazalo da je to bila kobna pogreška.

58407fb9-f528-4977-9115-70600a0a0a64-plan-leta

Otpremnica u kojoj se jasno navodi da je potrebno bilo dosuti gorivo

Ova TV-kuća došla je do razgovora između radnika Alexa Quispe, dispečeru „Lamije“ i pilota Quiroge.

– To nije u redu, promijenili ste plan leta – rekao je radnik, pokazujući otpremnicu u kojoj se jasno navodi da je potrebno bilo dosuti gorivo.

– Ne, Celia je odličan avion, mi ćemo biti dobro… Mi ćemo u putu provesti manje vremena, ne brini. To je u redu – rekao je pilot Quiroga u govoru zabilježen u izvještaju.

Na kraju, pilot Quiroga je odbio i dopunjavanja goriva u Bogoti, jer je morao platiti naknade za polijetanje i slijetanje, plus gorivo.

– Zbog toga je i prilikom razgovora s kontrolorkom leta na aerodromu u Medellinu odbio priznati na početku da mora hitno sletjeti zbog nedostatka goriva, jer u takvim slučajevima aviokompanija plaća teške kazne i prolazi kroz istraživanje – rekao je stručnjak za avijaciju u emisiji “Jornal Hoje”.

58407fb6-53c8-4d19-8f5a-70600a0a0a64-mapa-kompletna

Mapa koju su objavili brazilski mediji kako je došlo do pada aviona

Pilot Quiroga je prvo tražio dopuštenje za spuštanje, ali ga nije odmah dobio jer je jedan avion bio već na pisti.

U međuvremenu odlučio je da napravi jedan krug iznad Medellina, dok dobije dozvolu za čistu pistu. No, upravo taj krug je bio koban, jer je ostao bez goriva da se sigurno spusti na aerodrom u Medellinu.

Kada je od kontrolorke leta kroz 15 minuta dobio dozvolu da može sletjeti na aerodrom, avion je ostao bez goriva.

U takvim okolnostima, avion se srušio pet kilometara od aerodroma u šumi iznad Medellina i u smrt sa sobom, zbog zaista banalne pogreške, u smrt zajedno sa sobom odveo još 70 osoba. Šest putnika je preživjelo pad aviona.

58407fb3-3a28-4b15-a061-70600a0a0a64-mapa-3

Mapa brazilskih medija u kojoj je jasno naznačeno da je avion trebao dosuti gorivo u Boliviji.

avaz

Related posts