Nikad nije bio bliži Audiju: Obnovljeni VW Golf 7 donosi niz sigurnosnih prednosti

Vizuelne promjene su minimalne, a najupečatljivija su nova LED svjetla. Kod skupljih izvedbi nudit će se sigurnosni sistemi asistencije, ACC (Adaptive Cruise Control) i FA (Front Assist), uz minimalnu doplatu.

Volkswagen je prije nekoliko dana predstavio obnovljeno izdanje svog najpopularnijeg modela, koji su neki iz jasnih razloga već prozvali Golf 7S.

Vizuelne promjene su minimalne, a najupečatljivija su nova LED svjetla. Mnogi komentiraju da VW nikad nije bio bliži Audiju. Te dvije marke sada se definitivno preklapaju, barem kada je o dizajnu riječ.

Najveća tehnička novost redizajna svakako je 1.5 TSI benzinac opremljen sistemom deaktivacije cilindara (ACM-Active Cylinder Management) i koji je usaglašen sa sedmostepenim DSG mjenjačem. Razvija pozamašnih 150 KS i 240 Nm, a prema NEDC ciklusu, potrošnja iznosi tek 4,9 l/100 km.

Kod skupljih izvedbi nudit će se sigurnosni sistemi asistencije, ACC (Adaptive Cruise Control) i FA (Front Assist), uz gotovo minimalnu doplatu. Sistem ima radarski senzor smješten iza značke marke sprijeda, u prednjoj maski. Straga ima nova svjetla s “Audijevim” pokazivačem smjera, također dostupna uz doplatu. Redizajnirane su mu i ispušne cijevi.

Enterijer će se opcijski opremati virtuelnim kokpitom sa 12,3-inčnim ekranom, koji je moguće individualizirati prema afinitetima vozača. Novi je i infotainment sistem, a u najnovijoj izvedbi Golf ima i centralni zaslon promjera 9,2 inča. Discover Pro infotainment omogućio mu je da bude prvi kompakt opremljen sistemom koji prepoznaje pokrete ruku.
Sa sigurnosne strane tu je Traffic Jam Assist, koji olakšava vožnju gradskim ulicama, a samostalno ocjenjuje rizik od saobraćajne nesreće.

Osim spomenutog TSI motora, najzvučnija novost je vezana za GTI. 2.0 TSI motor, koji sada daje minimalno 230 KS, a Performance izvedba i više, 245 KS. U tom slučaju vlasnik može birati i potpuno novi sedmostepeni mjenjač sa dvije spojnice.
BlueMotion izvedba spomenutog 1.5 TSI motora razvija 130 KS i 200 Nm, a potrošnja pada na tek 4,6 l/100 km. Zanimljivo je da ova izvedba serijski ima funkciju za potpuno gašenje motora kada vozač makne nogu s gasa, a donosi uštedu od daljnjih 0,4 l/100 km, kažu u Volkswagenu. Novi Glof 7S na tržištu će biti u februaru naredne godine. Cijena nije poznata, ali ne očekuje se značajan porast. Volkswagen tek treba predstaviti ostatak palete koja uključuje karavansku izvedbu, električni e-Golf, kao i vrh ponude za ljubitelje sportske vožnje – model R.

Related posts