NERMIN KASUPOVIĆ: Bihaćka kreativna republika je jednodnevna konferencija

Nermin Kasupović za Cazin.net: Kroz Bihaćku kreativnu republiku želimo ponuditi nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme

Sa Nerminom Kasupovićem, osnivačem agencije NDM i direktorom programa Bihaćke kreativne republike, razgovarali smo o udruženju “Ventilator” i ciljevima udruženja, o projektu “Bihaćka republika”, razlikama između ovogodišnjih i prošlogodišnjih sadržaja programa, o utiscima učesnika prošlogodišnje Republike i razlozima zbog kojih bi građani trebali doći na ovogodišnji event.

CAZIN.NET: Šta je “Ventilator” i ko su osobe koje ga vode?

Kasupović: Udruženje za promociju i razvoj kreativne industrije “Ventilator” Bihać nastao je iz potrebe da se kreativna industrija i sve vezano za nju približi lokalnoj zajednici i privredi. Oko udruženja “Ventilator” okupila se grupa entuzijasta i kreativaca iz Bihaća: Admir Adi Čavkić (Predsjednik Udruženja), Andrea Mirković, Vesmir Ružnić, Dino Kišmić i Damir Midžić.

CAZIN.NET: Nešto malo o projektu “Bihaćka kreativna republika..Kako je nastala ideja? S kojim motivima i ciljevima?

Kasupović: Bihaćka kreativna republika je jednodnevna konferencija koja okuplja vodeće regionalne stručnjake iz komunikacijske i kreativne industrije ali uspješne ljude iz poslovnog svijeta. Osnovni cilj konferencije jeste približiti kreativnu industriju lokalnim privrednicima, ali i lokalnoj zajednici. Želimo da učesnicima konferencije ponudimo nova kreativna rješenja za stvarne poslovne probleme, ali i razmjenu poslovnih iskustava. Pored ovog stručnog i edukativnog aspekta želimo mapirati Grad Bihać na karti dešavanja vezanih za kreativnu industriju, te na taj način dodatno doprinijeti razvoju zajednice.

CAZIN.NET: Ima li novina u odnosu na prošlogodišnji događaj?

Kasupović: Ove godine, odnosno na Drugom zasjedanju, novitet je da imamo i panele, a ne samo predavanja kao na Prvom zasjedanju. Paneli će biti interaktivni, pa će tako delegati moći da se uključe u samu raspravu, postavljajući pitanja putem Twitter-a sa #BKRPitanje. Prvi panel se zove „Kako mali postaju veliki“ i na njemu ćemo razgovarati o odnosu agencija-klijent, i kako se mali proizvođač odluči na angažiranje profesionalne agencije. Drugi panel nosi naziv „Brendiranje u turizmu“ i na njemu će se razgovarati o brendiranju destinacija, određenih proizvoda i usluga na toj lokaciji i slično. Uz panele imamo pet predavanja, dva vezana direktno za digitalni marketing i društvene mreže.

Kasupović: Na prvom zasjedanju BKR-a imali smo punu dvoranu, gosti su bili svih profila od studenta, preko start upova, malih privrednika do najvećih komapnija u ovom dijelu BiH. Mislim da su rezultati više nego pozitivni, loklna zajednica i privreda otkrili su neke nove komunikacijske kanale. Generalno dobili smo samo pozitivan feedback a to se vidi i na prijavama za ovogodišnju konferenciju. Plan nam je da budu dva zasjedanja u toku jedne kalednarske godine (proljeće i jesen), kako bi nadoknadlili sve što smo propustili.

CAZIN.NET: Zašto građani trebaju doći 04. juna, u u Muzej Prvog zasjedanja AVNOJ-a u Bihaću?

Kasupović: Bez obzira da li ste uspješan privrednik, poduzetnik u usponu, obrtnik ili ste mladi i pokrenuli ste ili tek planirate svoj start up, Bihaćku Kreativnu Republiku ćete napustiti ”punih pluća”, sa mnoštvom inspiracije i ideja. Ovo je idealna prilika da upoznate komunikacijsku industriju i čujete neke uspješne priče, jer možda je baš vaša ideja ta o kojoj ćemo razgovarati na nekoj od budućih konferencija.

CAZIN.NET: Hvala vam na razgovoru!

Kasupović: Hvala vama!

Izvor: F.V/ Cazin.NET

Related posts