Najpopularnije dijete: Ratnička dijeta

RATNIČKA dijeta (Warrior diet) je fitness program i plan prehrane koji je osmislio Ori Hofmekler. Osnova dijete su periodi pothranjivanja i prejedanja koji pomažu izgraditi “ratničko” tijelo, baš poput starih Spartanaca i Rimljana.

1. korak

Tijekom dana jedi manje. Period pothranjivanja traje 20 sati, a odbrojavanje počinje nakon glavnog večernjeg obroka. Primjerice, ako se večernji obrok pojede u 18 sati, 20-satni period počinje u 22 sata. Preko dana se mogu jesti lagani međuobroci, a potrebno je izbjegavati kaloričnu hranu.

2. korak

Biraj svježu hranu bez masnoća i puno kalorija. Tijekom pothranjivanja se može jesti voće, povrće, kava, čaj, juha, jogurt i poširana jaja. Izbjegavaju se meso, kruh, slatkiši, riža i mliječni proizvodi.

3. korak

Većinu hrane konzumiraj noću. Ratnička dijeta preporučuje da pojedeš koliko god hrane hoćeš tijekom perioda prejedanja (4 sata noću). Potrudi se da obrok ima povrće, te izvore proteina i zdravih masti. Ako je potrebno, dodaj i malo ugljikohidrata.

4. korak
Tijekom druge faze prestani jesti onda kad osjetiš žeđ. Tijekom jela se ne bi trebalo piti, osjećaj žeđi pokazat će ti da je gotovo s jelom.

5. korak

Vježbaj barem tri do četiri puta tjedno. Svaki trening trebao bi trajati barem 30 do 60 minuta.

Dodatni savjeti:

Radiš li noćnu smjenu, ne zaboravi prilagoditi plan prehrane. Jedi manje noću, a veliki obrok pojedi tijekom dana, prije nego odeš na spavanje.

Related posts