Motor ovog Huracana na zadnje točkove šalje 830 KS

I dok u Lamborghiniju misle da je integralni pogon optimalno (jedino) rješenje za njihove automobile čiji motori raspolažu sa više od 600 KS, u tuning kompaniji Novitec Torado očigledno misle drugačije.

Za osnovicu prerade u Novitecu su koristili Lamborghinijev osnovni model Huracan LP580-2 (580 KS i pogon preko zadnje osovine) čiji su 5,2-litarski atmosferski V10 motor “pojačali” sa dva mehanička kompresora, a sličan su posao nedavno uradili i na snažnijem Huracanu s integralnim pogonom (LP610-4).

Uz novi izduvni sistem i specifičan zvuk kompresora, rezultat svega je dodatnih 250 KS koje se, uz standardnih 580 KS, i u ovom slučaju prenose samo na zadnju osovinu “baby Lamba”.

Iz Noviteca za sada još nema informacija o ukupnim performansama automobila i novim vrijednostima najvećeg obrtnog momenta motora, ali je jasno da će biti mnogo veći od standardnih 540 Nm.

Pored dodatne “ergele” iza vozačkog i suvozačkog sjedišta, u Novitecu su se pobrinuli i za nekoliko aerodinamički optimiziranih karoserijskih karbonskih komponenti (u boji karoserije ili u boji karbona) koje bi vozaču trebale pomoći da lakše izađe na kraj s potencijalom motora koji se prenosi samo na zadnje točkove.

Automobil je na kraju dobio i novi komplet 20 i 21-inčnih felgi, a s novim je ovjesom za 35 milimetara bliži podlozi od standardnog Huracana.

Related posts