Kružni tok u Cazinu na reviziji

Jučer je na konferenciji na novinare u Cazinu Premijer USK-a Husein Rošić izrazio sumnju u cijenu koštanja izgradnje kružnog toka na Gnjilavcu (općina Cazin) koji je isfinanciran sredstvima kantonalne Direkcije cesta.

Ukupna vrijednost realizacije ovog projekta je oko 840 000 KM. Premijer Rošić je osudio činjenicu da su se lokalni čelnici Rifet Hozanović i Nermin Ogrešević nakon završetka radova i tokom izgradnje slikali i promovirali na Gnjilavcu a da ova općina istovremeno nije uzela bilo kakvo financijsko učešće u ovom projektu.

Istovremeno se i u Bosanskoj Krupi privode kraju radovi na urbanistički zahtjevnijem kružnom toku čija je realizacija nekoliko puta jeftinija. Uskoro će Vlada Federacije i u Sanskom Mostu realizirati jedan od najvećih projekata uređenja raskrsnice u Pobriježju (kružni tok) čija je tenderske cijena ispod 200 000 KM.

U Sanskom Mostu je u režiji Općinskog komunalnog fonda nedavno završen projekat kružnog toka kod pumpe „Čavkunović“ koji je koštao ispod 40 000 KM. I kružni tok u Prijedorskoj je koštao oko 60 000 KM, a oko njega su uređeni pristupni putevi, trotoari i rasvjeta.

tabela-gnjilavac

Kada je riječ o spornoj raskrsnici u Gnjilavcu, Vlada kantona USK-a je krajem 2015. godine dala saglasnost na Program Direkcije regionalnih cesta USK-a. U ovom Programu, revidirani projekat raskrsnice u Gnjilavcu je procijenjen na 350 000 KM. Zakon o građenju i Zakon o javnim nabavkama omogućavaju investitoru povećanje aneksom cijene projekta 10 % od početne. Na koji je način cijena koštanja ovog projekta približno utrostručena, ima li to veze i sa činjenicom da je izborna kampanja A SDA u Cazinu i Bužimu jedna od najskupljih, a sve su to razlozi sumnje Premijera Rošića u cijenu koštanja kružnog toka u Gnjilavcu. Ista je cijena ugradnje i cijena asfalta u Sanskom Mostu, Krupi i Cazinu i ovdje je zaista otvoreno pitanje otkud deset puta skuplje cijene u Cazinu? Interesantno je da lokalna vlast u Cazinu ne komentira Rošićeve prozivke.

U svakom slučaju odgovor nećemo dugo čekati posebno nakon što se uključe nadležni istražni organi, a Premijer Rošić je već zatražio pokretanje revizije izgradnje najskupljeg kružnog toka u ovom dijelu Evrope.

/inmedia.ba

Related posts