Kako nam sve pomažu morska voda i klima: Nema bolje antistres terapije od plivanja i šetnje uz obalu

More je jedinstveno utoliko što je izrazito bogato mineralima i živim organizmima. Šetnja uz obalu dobra je za pluća, jer omogućuje udisanje mikrokapljica vode, koje nastaju od razbijanja valova

Do sada su mnoga istraživanja dokazala blagodati slane vode po zdravlje, pa ljekari mnogima preporučuju da barem jednom godišnje nekoliko dana provedu na moru.

More je jedinstveno utoliko što je izrazito bogato mineralima i živim organizmima. Šetnja uz obalu dobra je za pluća, jer omogućuje udisanje mikrokapljica vode, koje nastaju od razbijanja valova. Kapljice sadrže mnoštvo negativnih iona i hemijske elemente u tragovima bitne za uravnoteženi metabolizam.

Evo još nekih prednosti morske vode:

Prirodni piling

Morska voda oduvijek je bila poznata po korisnim svojstvima, a činjenica je da, između ostalog, djeluje i kao prirodni piling. Čestice soli uklanjaju mrtve ćelije s površine epiderma, omogućavajući da se koža obnavlja i postaje mekša i nježnija.

Antistres efekt

Plivanje, samo po sebi, djeluje opuštajuće. A još ako tome pridodate oligoelemente, koje sadrži morska voda, a predstavljaju minerale neophodne organizmu, dobijate idealnu priliku da se maksimalno opustite.

Zbogom celulitu

Morska voda ne utječe direktno na topljenje celulita, ali fizička aktivnost i te kako doprinosi da narandžina kora nestane. Plivanjem, šetnjom ili trčanjem po plaži podstiče se cirkulacija, a to je prvi korak u obračunavanju sa celulitom.

Puni energije

Morska voda puna je minerala koji podstiču izbacivanje toksina iz organizma. Osim toga, opušta, pa plivanje i ronjenje u moru zaista djeluju kao ljekovite aktivnosti. Svima je poznat osjećaj kad umorni dođete s plaže, pa te noći zaspite kao beba. Deset relaksirajućih dana na moru potpuno će obnoviti organizam i napuniti baterije.

Njega stopala

Dok ste na plaži, iskoristite da stopala istrljate mokrim pijeskom, što također djeluje kao prirodan piling. Stopala trljajte kružnim masažnim pokretima, a potom ih masirajte i u vodi. Slana voda nagriza gornji sloj epiderma i podstiče regeneriranje ćelija kože.

Related posts