Kako je Sarajka postala jedna od najutjecajnijih u Austriji

Selma Prodanović, Sarajka, jedna je od najutjecajnijih žena u Austriji. Govori pet svjetskih jezika, putuje svijetom, inspiriše i povezuje svjetske osnivače kompanija i investitore.

Održala je hiljade inspirativnih govora, podržala 400 startup-a. Voli da dijeli iskustvo sa publikom širom svijeta. Iskustvo – koje je bilo dragocijeno hiljadama ljudi, kompanija, korporacija i organizacija. Nesebično, dijelić svog iskustva podijelila je i sa gledaocima N1 televizije.

“Rođena sam u Sarajevu i tu počinje moja priča, a putovala sam po svijetu. Sada sam u Beču, ali rado dolazim u Sarajevo”, kazala je na početku Selma Prodanović.

Platforma milion start-upa jedna je od najutjecajnijih u svijetu. Podržala je na stotine mladih ljudi, ideja… Selmina parola je da se ‘svaka ideja broj’.

“Imamo različite perspektive. Milion start-upa je platforma posvećena svim poduzetnicima koji imaju dobre solucije za neki problem. Napraviti firmu koja služi svrsi da riješi postojeći problem, a ne da se napravi još jedna aplikacija za fotografije. Kao investitor gledam gdje se isplati ulagati, koju ideju podržati. Ne radi se sve s finansijskog aspekta. Bitno je znanje koje se može prenijeti ili svjetsko umrežavanje”, rekla je za N1.

Prodanović ističe da posjeduje jako puno iskustva.

“Poenta je da ja donosim jedno, a neko drugi nešto drugačije. Gleda se uzajamna podrška, a na kraju svi profitiramo. Ima zvučnih imena, ima stvari koje će tek postati zvučne. Svi sjajni ljudi i njihove sjajne ideje koje srećem pokušavam im pomoći.”

Zbog svog inovativnog odnosa u poslovanju nagrađena je nagradama Žena godine u Austriji, poduzetnicom godine, a često je koriste kao primjer nekoga koji se uspio savršeno prilagoditi u sredini koja nije njegova.

Godine nisu bitne, naglašava Prodanović. “Najmlađi s kojim sam radila imao je 16 godina, najstariji 71. godinu”

Na pitanje koje su ključne razlike između uspješnih i neuspješnih, Prodanović je odgovorila:

“Velika upornost, veliki rad i činjenica da čovjek ne odustane kada padne. Najuspješnije firme su imale teške periode kada nešto nije funkcionisali. Ali razliku čini sposobnost da se uspije nastaviti dalje. Bitna je strast za onim čime se bavite.” – piše N1.

Related posts