Ekipe Ekonomskog fakulteta Bihać i B.Luka – pobjednici u projektu “Self UP” predstavljaju BiH u Briselu

“Self UP” kampanja, proistekla iz projekta Outreach for Undergraduate students (EU 4 YOU), pod pokroviteljstvom Kancelarije specijalnog predstavnika EU u BiH (EUSR), nagrađena je kao najbolje osmišljena i realizirana kampanja na projektu E4U. Nagrada je to koju su osvojili studenti Ekonomskih fakulteta u Bihaću i Banja Luci na završnici projekta koju je prenosila Hayat televizija u Bosni i Hercegovini 17.02. ove godine.

U projektu je sudjelovalo 14 javnih Univerziteta širom Bosne i Hercegovine, bili su podijeljeni u 7 timova koji su imali zadatak kreirati medijske kampanje za promociju uloge mladih u reformama koje se provode u BiH. Cilj “Self UP” kampanje bio je potaknuti i ohrabriti mlade da realiziraju svoje poslovne ideje i pokrenu vlastite biznise. Prvi dio Kampanje je obuhvaćao aktivnost pod nazivom “Self UP iskustva” kroz koja je projekat predstavljen studentima Univerziteta u Banja Luci i Bihaću. Centralni događaj “Self UP” kampanje bila je “Self UP akademija”, trodnevna edukacija mladih koji imaju određene poduzetničke ideje ili se u budućnosti žele baviti poduzetništvom, ali nemaju dovoljno znanja, sredstava, podrške okoline, niti dovoljno potrebnih informacija za pokretanje svog biznisa. U okviru ove edukacije učesnici su imali priliku da putem interaktivnih radionica i diskusija od strane stručnjaka iz različitih oblasti nauče kako da ispitaju tržište, procjene svoju ideju, oblikuju je za potrebe korisnika, plasiraju na tržište i kreiraju odgovarajući plan promocije, te se odvaže na realizaciju svoje ideje, odnosno pokretanje svog biznisa. Posljednji dio kampanje bila je aktivnost pod nazivom “Self UP umrežavanje”, na kojoj su prezentirani rezultati znanja prikupljenog tokom akademije i njegove primjene na konkretnim idejama učesnika.

Tri najbolje ocjenjene ideje i poslovna plana, od strane stručnog žirija, čiji je član ispred Privredne komore USK koja je podržala ovaj projekt, bio njen generalni sekretar Nihad Šušnjar, dobile su nagradu koja uključuje usluge konzaltinga sa stručnjacima iz različitih oblasti kao i materijalne nagrade u vrijednosti od 300, 200 i 100 KM. To su bile nagrade dodijeljene u okviru “Self UP akademije”.

A na svečanoj završnici projekta E4U proglašeni su i najbolji među najboljima. Nakon dodjele 6 nagrada za najbolji slogan, logo, spot, direktnu komunikaciju, istraživački rad i poruku, proglašena je i najbolja kampanja od svih 7.

Pobjednici u završnici projekta EU 4 YOU – Ekonomski fakultet u Bihaću i Banja Luci osvojili su studentsku posjetu u Brisel, gdje će predstavljati BiH i svoju pobjedničku kampanju.

Related posts