Ljubitelji američkog futbala koji će gledati finale 5. februara, a koji se vole počastiti čipsom Tostitos ne samo da će biti nagrađeni ukusnim grickalicama, nego će moći na miru odgledati finale sigurni da neće voziti u pijanom stanju.
Frito-Lay izdaje posebna, ograničena, pakovanja čipsa Tostitos koja su opremljena s tehnologijom senzora koji mogu otkriti da ste pod uticajem alkohola.
Nova vrećica dolazi sa senzorom koji je mikrokalibriran i otkriva tragove alkohola u dahu osobe.
Ako detektuje prisutnost alkohola, senzor na vrećici pocrveni, tvoreći crvenu sliku volana. Takođe, poruka će treptati, a pratit će je i natpis: „Nemojte piti i voziti“.
Vrećicu je izradila Goodby Silverstein & Partners, agencija za oglašavanje sa sjedištem u San Franciscou
„Ponosni smo predstaviti svijetu prvu vrećicu čipsa koja će vas sigurno dovesti kući“, rekao je Roger Baran, kreativni direktor Goodby Silverstein & Partners.