Banjalučanin u automobil ulaže novac, živce i vrijeme

Banjalučanin Srđan Bosančić u svoj automobil Volkswagen Corrado 1.8 turbo tri godine ulaže novac, živce i vrijeme kako bi ga što bolje uredio.

Zahvaljujući tome u protekle dvije godine osvojio je niz nagrada i priznanja na styling takmičenjima, odnosno takmičenjima u modifikacijama i preradi automobila, širom Bosne i Hercegovine.

“Bilo je prvog, drugog, trećeg mjesta, dobijao sam nagrade za najbolju multimediju u autu, najbolju unutrašnjost, najniže auto i za najbolji motorni prostor”, ispričao je Bosančić za Anadolu Agency (AA).

Priča da je za dovoženje automobila u ovakvo stanje osim novca i vremena bilo potrebno i mnogo znanja. Ovaj student informatike kaže da on i njegove kolege pomažu jedni drugima u radovima na automobilima, jer je za održavanje ovakvih neobičnih preuređenih automobila potrebno posebno mehaničarsko znanje.

“Volim auto, sve vezano za auta, bilo kakva vrsta takmičenja i sređivanje, trke, styling, bilo šta. Idem samo na stajling i takmičenje u muzici ili DB drag”, kaže on.

Iako je Srđanov automobil kada ga je kupio bio u dobrom stanju, u protekle tri godine na njemu je izmjenjeno skoro sve.

Obzirom da je za izgled ovakvog automobila boja jedan od najvažnijih kriterija, mora biti neobična pa se Srđan odlučio za Ferrari crvenu sa dodatnim kristalima.

“Što se tiče unutrašnjosti, pojedini dijelovi lakirani su airbrush tehnikom, neki presvučeni karbon folijom, ubačeni su dodatni satovi za pritisak turba, temperaturu ulja i pritisak ulja. Osim toga ubačene su taho-ploče umjesto satova, kao i dodatni monitori”, nabraja Srđan.

Zadovoljan je sadašnjim izgledom svog automobila tako da u budućnosti ne planira nove veće zahvate. Ostalo mu je, kaže, da sredi još par sitnica.

Često ga zaustavlja i policija.

“Policija zaustavi zato što je upadljiv auto, misle da možda nije registrovan ili da divljam sa njim, ali pogledaju auto, vide da je sve uredno i to je to”, kaže ovaj mladić.

Koliko vrijedi njegov automobil, Srđan ne zna, jer je teško procijeniti vrijednost svega uloženog u njega, pogotovo truda. Siguran je da se uloženo ne može naplatiti pa i zbog toga ne razmišlja o prodaji. Prilikom “sređivanja” automobila” najviše je kaže uložio u lakiranje, prerade na karoseriji, motor, a “i felge su dosta skupe”. Sadašnji set felgi platio je 2.500 KM bez guma.

Ovaj zaljubljenik u automobile žali se na domaće ceste zbog kojih mora biti mnogo oprezan.

“Vozim normalno po gradu. U početku sam ga i sastavljao za sebe da ga vozim, pa sam otišao na to prvo takmičenje vidio sam da je to ispalo dobro i onda sam nastavio po BiH i vozim inače auto svakodnevno”, kaže Srđan.

Zahvaljujući specijalnim amortizerima on može podešavati visinu svog automobila što mu olakšava prilagođavanje uslovima na putu. Na pitanje koliko ga najniže može spustiti kaže da može biti potpuno na tlu, da ne može krenuti.

Iako na takmičenjima osvaja pehare, diplome, medalje i tek rijetko poklone kao što je na primjer auto-kozmetika Srđan Bosančić planira da nastavi pokazivanje svog ljubimca na skupovima u BiH i zemljama regiona.

Related posts